Využití Weight vest

Pokud vám nestačí cvičení s vlastní vahou, podívejte se jak si snaší zátěžovou vestou Sharp Shape Weight vest zacvičila trenérka trenérka Lenka Myslivcová.

1) Dřep

- postavení chodidel je na šíři ramen, špičky směřují rovně, máme zatažená ramena a lopatky dozadu, nepředkláníme se, dřep je prováděn s výdechem nahoru

2) Dřep s výskokem

- postavení chodidel je na šíři ramen, špičky směřují rovně, máme zatažená ramena a lopatky dozadu, nepředkláníme se, dřep je prováděn s výdechem nahoru do výskoku

3) Výpady v chůzi

- koleno přední nohy svírá pravý úhel – koleno nepřesahuje špičku, koleno druhé nohy jde těsně nad zem, nepředkláníme se, pravidelně dýcháme

4) Jogging vysoká kolena

- běh na místě s vysokými koleny, pravidelně dýcháme, dopad na špičky

5) Výpady v chůzi

- jedna noha jde do výpadu stranou, druhá noha je natažená, koleno stojné nohy nesmí přesahovat špičku chodidla, nejdříve jedna noha, poté druhá

Joga pro začátečníky Joga pro začátečníky

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.