Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Menu

Reklamace a vracení

Poškození při přepravě:
Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený?
Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

  • WE|DO: pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a okamžitě uvědomte obsluhu pobočky. Obsluha WE|DO Uloženka s Vámi na místě sepíše protokol "Zápis o škodě" a zahájí s námi jednání o nápravě. Z naší strany budete o průběhu reklamace dále informováni
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na adrese https://www.dpd.cz/reklamace
  • Nebo se nám ozvěte na podpora@sharpshape.cz


Reklamace zboží:
Vyplňte Reklamační formulář a spolu s fotografii poškození nám jej zašlete na podpora@sharpshape.cz

Do pole podrobného popisu závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

Vyčkejte až Vás budou zaměstnanci reklamačního oddělení kontaktovat.


Vrácení zboží, nebo výměna za jiné:
Výrobek zakoupený v nášem internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit či vyměnit bez udání důvodů během 30denní lhůty od data jeho převzetí.

Vytiskněte a vyplňte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění naleznete na faktuře.

Uvěďte zboží do původního stavu.

Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Sharp Shape
Mezi úvozy 2000/3
193 00 Praha 20

Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.