Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Menu

Reklamace a vracení

Poškození při přepravě:
Pokud Vám dorazí zboží které má poškozený obal přepravou, nepřebírejte jej a nepište s kurýrem protokol o poškození zboží. Jedině tak se nám podaří s přepravcem záležitost vyřešit. 

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený?
Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

  • WE|DO: pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a okamžitě uvědomte obsluhu pobočky. Obsluha WE|DO Uloženka s Vámi na místě sepíše protokol "Zápis o škodě" a zahájí s námi jednání o nápravě. Z naší strany budete o průběhu reklamace dále informováni
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na adrese https://www.dpd.cz/reklamace
  • Nebo se nám ozvěte na podpora@sharpshape.cz


Reklamace zboží:
Vyplňte Reklamační formulář a spolu s fotografii poškození nám jej zašlete na podpora@sharpshape.cz

Do pole podrobného popisu závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit. Zboží odešlete na níže uvedenou adresu. 

Zaměstnanci reklamačního oddělení Vás budou kontaktovat.


Vrácení zboží, nebo výměna za jiné:
Výrobek zakoupený v nášem internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit či vyměnit bez udání důvodů během 30denní lhůty od data jeho převzetí. Zboží nesmí být použité nebo poškozené. 

Vytiskněte a vyplňte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a informujte nás o zaslání na e-mail podpora@sharpshape.cz, abychom doručení Vaší zásilky ohlídali. Údaje potřebné k vyplnění naleznete na faktuře.

Uveďte zboží do původního stavu.

Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň nás informujte na emailovou adresu: podpora@sharpshape.cz s číslem objednávky. Náklady na dopravu spojenou s vracením zboží nese kupující. 

Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Sharp Shape
Mezi úvozy 2000/3
193 00 Praha 20

Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.

Potřebujete poradit?

podpora@sharpshape.cz
+420 775 054 540