Kettlebell cviky s těžkou váhou

Ke cvičení s Kettlebellem je vhodné mít vícero vah. Jak cvičit s těmi těžšími vahami, jako je například Sharp Shape Kettlebell 20 kg, naleznete zde.

1) Sumo dřep s kettlbellem

- široké postavení chodidel, špičky jsou vytočené mírně do strany, zatažená ramena a lopatky dozadu, vystrčený hrudník, dřep je prováděn s výdechem nahoru

2) Swing s kettlebellem

- kolena jsou mírně pokrčená, pohyb je prováděn švihem, záda jsou rovná, ale neprohýbají se v bederní oblasti

3) Výpady na místě s kettlebellem

- koleno svírá pravý úhel, nemělo by přesahovat špičku chodidla, koleno se nedotýká země, ale zastaví se těsně nad ní. Nejdříve jedna noha, poté druhá

4) Přítahy ze spodu s oporou (židle/ lavice)

- jedna paže se opírá o židli/lavici, druhá paže vede přítah s kettlebellem, pohyb je vedený podél těla směrem k boku

Joga pro začátečníky Joga pro začátečníky

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.