Cvičení s vinyl set činkami

Zakoupili jste si naše činky Sharp Shape Vinyl set a hledáte inspiraci pro cvičení? Lenka Myslivcová pro vás má zde pár tipů.

1) Upažování ve stoje

- nohy na šíři ramen, kolena jsou mírně pokrčená, ramena jsou zatažená dolů, nezapojovat trapézy, lokty jsou mírně pokrčené a předloktí směřují mírně dopředu, malíkovou stranu vytáčíme mírně nahoru

2) Předpažování ve stoje

- nohy na šíři ramen, kolena jsou mírně pokrčená, ramena jsou zatažená dolů, nezapojovat trapézy, lokty jsou mírně pokrčené, s výdechem provádíme předpažení obou paží  

3) Tlaky na ramena v sedu na patách (nebo na bosu)

- sed na patách nebo bosu, hlava je v prodloužení páteře, zatažené břicho, záda jsou rovná, neprohýbat v bederní oblasti zad, paže svírají s předloktím pravý úhel, tlak nahoru je prováděn s výdechem

4) Kick back vkleče

- poloha vkleče, neprohýbat v bederní části zad, tricepsový tah je prováděn tahem, lokty směřují podél těla, nejdříve jedna ruka, poté druhá

 

5) Bicepsový zdvih střídavě L+P ruka ve stoje

- nohy na šíři ramen, kolena jsou mírně pokrčená, ramena jsou zatažená dolů, s výdechem provádíme bicepsový zdvih, střídáme P+L ruku

7) Tlaky na prsa vleže

- leh na zádech, bedra tlačíme do podložky, kolena jsou pokrčená, lokty svírají pravý úhel, s výdechem provádíme tlak nahoru

Joga pro začátečníky Joga pro začátečníky

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.