Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Menu

Cvičení s HEX činkami

15. 3. 2022

Ke cvičení s činkami je vhodné mít vícero vah a měnit váhy podle náročnosti cviku, či vybrané svalové partie.

1) Dřep s činkou

- chodidla postavená na šíři ramen, špičky směřují dopředu, ramena jsou zatažená dozadu a dolů, při dřepu se nepředklánět, s výdechem nahoru

 
 
 
 

2) Tlaky na ramena v sedu na patách (nebo na balanční podložce)

- sed na patách nebo bosu, hlava je v prodloužení páteře, zatažené břicho, záda jsou rovná, neprohýbat v bederní oblasti zad, paže svírají s předloktím pravý úhel, tlak nahoru je prováděn s výdechem

 
 
 
 

3) Upažování ve stoje

- nohy na šíři ramen, kolena jsou mírně pokrčená, ramena jsou zatažená dolů, nezapojovat trapézy, lokty jsou mírně pokrčené a předloktí směřují mírně dopředu, malíkovou stranu vytáčíme mírně nahoru

 
 
 
 

4) Tlaky na prsa vleže

- leh na zádech, bedra tlačíme do podložky, kolena jsou pokrčená, lokty svírají pravý úhel, s výdechem provádíme tlak nahoru

 
 
 



5) Bicepsový zdvih střídavě L+P ruka ve stoje

- nohy na šíři ramen, kolena jsou mírně pokrčená, ramena jsou zatažená dolů, s výdechem provádíme bicepsový zdvih, střídáme P+L ruku

 
 
 


 


 



 

Potřebujete poradit?

podpora@sharpshape.cz
+420 777 406 446