Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Menu

Balance ball a jak na něj

10. 4. 2021

Balance ball je opravdu multifunkční cvičební pomůcka, naštěstí má pro vás Lenka Myslivcová pár tipů jak jej správně využít.

1) Dřep na bosu

- chodidla jsou postavená na šíři ramen, při dřepu se nepředklánět, bříško je zatažené, pravidelně dýcháme 

 
 
 
 

2) Dřep na bosu s kombinací tlak na ramena s expanderem

- chodidla jsou postavená na šíři ramen, při dřepu se nepředklánět, bříško je zatažené, v horní pozici je prováděn tlak na ramena s expanderem, pravidelně dýcháme

 

 
 
 
 

3) Dřep na obráceném bosu

- chodidla jsou postavená na šíři ramen, při dřepu se nepředklánět, bříško je zatažené, pravidelně dýcháme

 
 
 
 

4) Plank na obráceném bosu

- předloktí je položené na obrácené straně bosu, lokty svírají pravý úhel, ramena jsou zatažená dozadu a dolů, bříško je zatažené, neprohýbat se v bederní části zad, pravidelně dýcháme

 

 
 
 

5) Výpad na jedné noze

-chodidlo jedné nohy je položené na bosu, koleno stojné nohy svírá v dolní pozici pravý úhel, nemělo by přesahovat špičku chodila, koleno se nedotýká země, ale zastaví se těsně nad ní. Nejdříve jedna noha, poté druhá.

 
 
 
 

7) Horolezec s ostrým kolenem pod hrudník střídavě L+P noha

- vzpor na bosu, přitahujeme kolena k hrudníku, střídavě L+P nohu, s každým přitažením nohy je výdech