Balance ball cviky

Zakoupili jste si náš Sharp Shape Balance ball a hledáte inspiraci pro cvičení? Lenka Myslivcová pro vás má zde pár tipů.

1) Dřep na bosu

- chodidla jsou postavená na šíři ramen, při dřepu se nepředklánět, bříško je zatažené, pravidelně dýcháme 

2) Dřep na bosu s kombinací tlak na ramena s expanderem

- chodidla jsou postavená na šíři ramen, při dřepu se nepředklánět, bříško je zatažené, v horní pozici je prováděn tlak na ramena s expanderem, pravidelně dýcháme

 

3) Dřep na obráceném bosu

- chodidla jsou postavená na šíři ramen, při dřepu se nepředklánět, bříško je zatažené, pravidelně dýcháme

4) Plank na obráceném bosu

- předloktí je položené na obrácené straně bosu, lokty svírají pravý úhel, ramena jsou zatažená dozadu a dolů, bříško je zatažené, neprohýbat se v bederní části zad, pravidelně dýcháme

 

5) Výpad na jedné noze

-chodidlo jedné nohy je položené na bosu, koleno stojné nohy svírá v dolní pozici pravý úhel, nemělo by přesahovat špičku chodila, koleno se nedotýká země, ale zastaví se těsně nad ní. Nejdříve jedna noha, poté druhá.

7) Horolezec s ostrým kolenem pod hrudník střídavě L+P noha

- vzpor na bosu, přitahujeme kolena k hrudníku, střídavě L+P nohu, s každým přitažením nohy je výdech

Joga pro začátečníky Joga pro začátečníky

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.