Ankle Weight cviky

Zakoupili jste si naše kotníkové závaží Sharp Shape ankle weight a hledáte inspiraci pro cvičení? Lenka Myslivcová pro vás má zde pár tipů.

1) Zanožování vkleče

- poloha na všech čtyřech, neprohýbat v bederní části zad, zanožení provádět tahem, procítit zadní stranu stehen a zadeček

2) Zanožování ve stoje s oporou (zdi/ židle)

- neprohýbat v bederní části zad, zanožení provádět tahem, procítit zadeček


3) Dřep s výskokem

- chodidla jsou postavená na šíři ramen, při dřepu se nepředklánět, dopadat na celá chodila, kontrolovat pravidelné dýchání

4) Dřep s unožením

- chodidla jsou postavená na šíři ramen, při dřepu se nepředklánět, unožení provádět tahem


5) Unožování ve stoje s oporou (zdi/ židle)

- unožení provádět tahem, procítit zadeček

7) Unožování vleže

-poloha na boku s podporou na předloktí, unožení provádět tahem, procítit zadeček

Joga pro začátečníky Joga pro začátečníky

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.