Cviky s Expander setem

Zakoupili jste si naše závaží na zápěstí Sharp Shape Expander set a hledáte inspiraci pro cvičení? Lenka Myslivcová pro vás má zde pár tipů.

1) Stahování za hlavou v sedu na patách

- poloha sed na patách, hlava je v prodloužení páteře, záda jsou rovná, neprohýbat v bederní části zad, s výdechem stahujeme expander dolů, zároveň se snažíme tahat expander do stran

2) Bicepsový zdvih s expanderem ve stoje

- nohy na šíři ramen, kolena jsou mírně pokrčená, ramena jsou zatažená dolů, s výdechem provádíme bicepsový zdvih. Nejdříve jedna ruka, poté druhá.

3) Kick back (tricepsový tah) v předklonu s expanderem

- v mírném předklonu provádíme tricepsový tah s expanderem. Loket směřuje podél těla. Nejdříve jedna ruka, poté druhá

4) Upažování ve stoje s expanderem

- nohy na šíři ramen, kolena jsou mírně pokrčená, ramena jsou zatažená dolů, nezapojovat trapézy, lokty jsou mírně pokrčené a předloktí směřují mírně dopředu, malíkovou stranu vytáčíme mírně nahoru. Nejdříve jedna ruka, poté druhá

 

5) Předpažování ve stoje s expanderem

nohy na šíři ramen, kolena jsou mírně pokrčená, ramena jsou zatažená dolů, nezapojovat trapézy, lokty jsou mírně pokrčené, s výdechem provádíme předpažení. Nejdříve jedna ruka, poté druhá

5) Rozpažování ve stoje (z předpažení do strany)

- nohy na šíři ramen, kolena jsou mírně pokrčená, paže jsou na úrovni ramen, ramena jsou zatažená dolů, nezapojovat trapézy, lokty jsou mírně pokrčené, s výdechem provádíme pohyb z předpažení do stran

Joga pro začátečníky Joga pro začátečníky

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.