Microfibre towel (ručník)

Ručník nemusí sloužit jen k utření potu, mkrněte jak si Lenka Myslivcová zacvičí s Sharp Shape Microfibre towel.

1) Výpad do strany s ručníkem

- složený ručník si položíme pod chodidlo a provádíme vedeným tahem po zemi výpad do strany, nejdříve jedna noha, poté druhá

2) Výpad vzad s ručníkem

- koleno stojné nohy svírá v dolní pozici pravý úhel – koleno nesmí přesahovat špičku chodidla, složený ručník vedeme druhou nohou tahem po zemi dozadu, nejdříve jedna noha, poté druhá

3) Sedy-lehy s ručníkem

- ručník držíme v rukách a pohyb vedeme přes hlavu, pokrčené nohy až k zadečku, poté zpět a zároveň natahujeme nohy do protnutí, nohy nepokládáme na podložku

4) Stříška s ručníkem

- poloha planku (prkna) – vzpor na natažených pažích, dlaně jsou rovnoměrně opřené o podložku, ručník máme pod špičkami chodidel a snažíme se přitáhnout nohy co nejblíže k hrudníku, zadeček do “stříšky“, neprohýbat v bederní části zad

Joga pro začátečníky Joga pro začátečníky

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.