Cviky za použití Wrist weight

Zakoupili jste si naše kotníkové závaží Sharp Shape Wrist weight a hledáte inspiraci pro cvičení? Lenka Myslivcová pro vás má zde pár tipů.

1) "Panák"

- kontrolovat pravidelné dýchání, skákat na špičkách

2) "Boxerský běh" na místě

- paže držet ve vodorovné poloze s rameny, kontrolovat pravidelné dýchání, běh je lehký na špičkách

 

3) Krouživý pohyb paží v upažení ve stoje

- paže jsou mírně pokrčené v loktech a ve vodorovné poloze s rameny, prováníme malé krouživé pohyby dopředu/ dozadu

4) Upažování s kombinací předpažování ve stoje

- paže jsou mírně pokrčené v loktech, provádíme plynulý pohyb z upažení do předpažení a dolů

5) Dřep s kombinací zvednutí paží nad hlavu

- chodidla jsou postavená na šíři ramen, při dřepu se nepředklánět, bříško je zatažené, v horní pozici zvednout ruce nad hlavu

Joga pro začátečníky Joga pro začátečníky

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.