cvičení s Roller 2in1

Je důležité nezapomínat na regeneraci, proto vám Lenka Myslivcová ukáže, jak správně využívat Sharp Shape Roller 2in1.

- rolujte pomalu

- celý pohyb kontrolujte

- soustřeďte se na místo, které se snažíte uvolnit

- dýchejte zhluboka

1) Kvadricepsy

- pozice planku (podpor na předloktích),válec umístíme pod přední část stehen (kvadricepsy),podpíráme se o předloktí a pomalu rolujeme nahoru a dolů po celé délce kvadricepsů (pod pánev až nad kolena),neprohýbáme se v bederní části zad

2) Hýždě

- posadíme se na válec a přehodíme nohu přes nohu, kotníkem se zapřeme o přední stranu stehna druhé nohy, která je opřená o zem, rukama se opíráme o zem, rolujte na všechny strany, poté vystřídejte nohu

 

3) Hamstringy

- posadíme se zadní stranou stehen na válec, zapřeme se rukama o zem, rolujeme nahoru a dolů po celé délce hamstringů (nad kolena až pod hýždě)

4) Krk

- lehneme si na záda a položíme si krk na válec, ruce jsou volně podél těla- mohou být volně položeny na přední straně stehen, chodidla jsou plně opřena o podložku, kolena jsou pokrčená, pomalu převalujeme krkem ze strany na stranu

- pokud Vám bude tento pohyb nepříjemný a bolestivý, dál tento cvik neprovádějte

5) Záda (střední a horní část)

- lehneme si na válec tak, abychom ho měli přibližně v úrovni spodního úhlu lopatek, chodidla máme plně opřena o podložku, kolena jsou pokrčená, hlava a krk jsou v prodloužení páteře, rolujeme nahoru a dolů, v průběhu pohybu můžeme přenášet váhu i do stran

6) Široký sval zádový

- lehneme si na bok, válec umístíme pod paži a natáhneme jí, masážní válec je umístěný v pažní jamce, rolujeme pomalu ve všech směrech

7) Lýtka

- sedneme si na zem a položíme obě lýtka (nebo jen jedno) na válec, zapřeme se rukama o zem, tlačíme do lýtek, které pomalu rolujeme nahoru a dolů po celé délce lýtek (pod kolena až nad kotníky)

8) Měkká část Rolleru

- vzpor na natažených pažích, dlaně jsou rovnoměrně opřené o podložku, válec máme pod holeněmi a snažíme se přitáhnout kolena k hrudníku, neprohýbat v bederní části zad

Joga pro začátečníky Joga pro začátečníky

Diskuze

Téma zatím nikdo nekomentoval.

Do diskuse mohou přispívat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.